Tuesday, November 03, 2009

Correction

The “stem cell web” item Nov. 1, 2009, incorrectly reported that only one reporter was present at the CIRM disease team news conference, based on information provided by a person who was also present. CIRM says two other reporters from local outlets were also on the scene. Sphere: Related Content

No comments:

Post a Comment