Friday, July 29, 2011

Correction

An item July 28, 2011, dealing with California coverage of the dismissal of the suit against the NIH incorrectly referred to an article in the San Diego Union-Tribune. That article was published prior to the dismissal. Sphere: Related Content

No comments:

Post a Comment